Verzendbeleid
Heb je jouw nieuwe lievelingsschoenen gespot op onze website? Dan wil je die natuurlijk zo snel mogelijk in handen hebben! Het verzenden van jouw bestelling gaat als volgt:
Wanneer je jouw order plaatst via het contactformulier bij jouw schoenen, krijgen wij bericht van jouw bestelling. Per e-mail sturen we je de factuur toe. Zodra deze voldaan is, versturen wij de schoenen.
Het verzenden van jouw pakketje gaat via PostNL. We proberen het pakket altijd binnen 3 werkdagen te verzenden. Indien wij een e-mailadres hebben, ontvang je de Track&Trace-updates per e-mail. Bij bestellingen boven €100,- is de verzending gratis. Anders bedragen de verzend- en administratiekosten €8,17. Liever de bestelling ophalen in onze schoenspeciaalzaak? Dat mag altijd!
Wil je je bestelling (of een deel daarvan) retourneren? Dat kan binnen 14 dagen na ontvangst van de bestelling. De artikelen moeten in goede staat zijn en alle geleverde toebehoren, inclusief de originele schoenendoos, moeten aanwezig zijn. Stickers en labels mogen niet van de doos of uit de schoenen verwijderd zijn. Wanneer een schoen, om welke reden dan ook, niet meer aan de voorwaarden voldoet, mogen wij een retour weigeren. Vul de bijgeleverde retourbon altijd zo volledig mogelijk in om het retourneren snel en soepel te laten verlopen. Het retoursturen van schoenen is voor uw eigen rekening. We streven ernaar om het aankoopbedrag binnen 5 werkdagen terug te storten op het door jouw opgegeven IBAN-nummer. Retourneren kan ook in onze schoenspeciaalzaak.