Home    >    Klantenservice    >    Veelgestelde vragen

Veelgestelde Vragen

Maten: Onderhoud: Service, garantie en klachten: Ruilen en retourneren: Openingstijden en contact: Privacy en algemene voorwaarden: Online bestellen: Betaalmogelijkheden:


MATEN:

Om te weten welke schoenmaat u nodig heeft, is het van belang dat u de lengte en breedte van beide voeten weet. Komt u bij ons in de winkel, dan meten wij als eerst uw voeten, zowel in de lengte als in de breedte. Vervolgens kunnen wij aan de hand van onze eigen maattabel zien welke schoen- en/of wijdtemaat u heeft. Wilt u zelf uw voeten opmeten, dan kan dat ook. Hiervoor meet u de lengte en de balomvang van de voet in centimeters in belaste staat.
Weet u niet aan welke Engelse of Europese maat uw schoenmaat gelijk staat? De maattabel kunt u op deze pagina vinden.
  Wij verkopen damesschoenen in maat 3 t/m 9,5 en de wijdtematen E, F, G, H, J,K en M. Herenschoenen verkopen wij in maat 6 t/m 14 in de wijdtematen E, G, H, en K.
 
 

ONDERHOUD:

Het onderhouden van uw schoenen is heel belangrijk als u er zolang mogelijk plezier van wil hebben. Daarom hebben wij hier een speciale pagina aan gewijd. Deze kunt u hier vinden.
 
 

­SERVICE, GARANTIE EN KLACHTEN:

Volgens de wet heeft u altijd recht op een product van goede kwaliteit. In de wet staat dat een product deugdelijk moet zijn. Dit betekent dat de schoenen in onze collectie geen productiefouten mogen bevatten. Blijkt het materiaal ondeugdelijk, of is de schoen niet goed geproduceerd? Dan maakt u aanspraak op garantie.
  Bij het al dan niet verlenen van garantie maken wij onderscheid tussen fabrieksklachten en gebruiksklachten. Fabrieksklachten zijn klachten die zijn ontstaan door een productiefout bij de fabrikant. Gebruiksklachten ontstaan door verkeerd of intensief gebruik en vallen niet onder de fabrieksgarantie.
 
Twijfelt u of een klacht onder de garantie valt? Neem dan contact met ons op of kom langs in onze winkel.
  Een tevreden klant is waar wij voor staan. Bent u ergens niet tevreden over, of dit nu een product betreft of één van onze diensten, vertel het ons dan. Wij doen altijd ons uiterste best om een passende oplossing te bieden. Is er een defect aan een artikel, dan kunt u altijd bij ons langs komen met het betreffende artikel, zodat wij kunnen beoordelen wat de vervolgstappen zullen zijn. Vaak is een probleem direct op te lossen, soms heeft dit wat meer tijd nodig.
 
U kunt uw ontevredenheid en/of klachten melden middels de onderstaande contactgegevens.
 
E-mail:
Stuur een e-mail naar schoenwinkel@bronkbv.nl.
 
Telefoon:
Wij zijn telefonisch bereikbaar op maandag tot en met woensdag én vrijdag van 9:00 – 17:30, op donderdag van 9:00 – 21:00 en zaterdag van 9:00 tot 17:00. Ons telefoonnummer is 0183-631807.
 
Adres:
U kunt uiteraard ook langskomen in onze winkel of schriftelijk beklag doen:
 
Schoenspeciaalzaak Bronkhorst Podo Linéa
Hoogstraat 17
4201 CA Gorinchem
 
 
Heeft u een klacht over (semi-)orthopedische schoenen die voor u in onze orthopedische schoenmakerij gemaakt zijn? Dan verwijzen wij u graag door naar de pagina ­Klachtprocedure Orthopedie.
 
Bent u tevreden? Dan horen wij dit natuurlijk ook graag of laat het ons weten via Facebook! 
 

RUILEN EN RETOURNEREN:

Ja, dat kan. Als u het artikel in goede staat en met alle geleverde toebehoren, in de originele doos, terug brengt, krijgt u uw geld terug. U kunt er ook voor kiezen om het artikel te ruilen. Voor beide opties moet u de originele kassabon kunnen laten zien. Schoenen die online bestelt zijn en u retour wil sturen, moeten ongedragen en onbeschadigd zijn. Stickers en labels mogen niet uit de schoenen of van de doos gehaald zijn. Wanneer een schoen, om welke reden dan ook, niet meer aan de voorwaarden voldoet, mogen wij een retour weigeren. Vul de bijgeleverde retourbon altijd zo volledig mogelijk in om het retourneren snel en soepel te laten verlopen. Het retoursturen van schoenen is voor uw eigen rekening.
  Ruilen en/of retourneren kan binnen 8 dagen op vertoon van de originele kassabon, zolang u de schoenen presenteert in de originele doos en met alle geleverde toebehoren. Een online bestelling mag u binnen 14 dagen retourneren.
  Ruilen is altijd een gunst van de winkelier. Over het algemeen ruilen of retourneren wij geen artikelen die gekocht zijn in de uitverkoop, tenzij anders afgesproken met een van onze medewerkers.

 

OPENINGSTIJDEN EN CONTACT:

De openingstijden van al onze locaties vind u hier.
  Onze contactgevens vind u hier.
 

PRIVACY EN ALGEMENE VOORWAARDEN

 De privacyverklaring kunt u vinden op deze pagina.
  Elke maand versturen wij per e-mail een nieuwsbrief met daarin het laatste nieuws over onze winkel, onze merken, onze acties en de laatste modetrends. Inschrijven voor de nieuwsbrief kan HIER, of u kunt bij een bezoek aan de winkel aangeven dat u geïnteresseerd bent in het ontvangen van de nieuwsbrief. Ook hebben wij een Facebook- en Instagrampagina waar u regelmatig inspirerende posts kunt vinden. Nieuwsgierig? Volg ons via www.facebook.com/bronkhorstpodolinea en www.instagram.com/bronkhorstpodolinea.

 

ONLINE BESTELLEN

Bij alle schoenen op onze website vind u een 'Deze schoen bestellen'-button. Wanneer u hierop klikt, verschijnt er een formulier dat u in dient te vullen. Naar aanleiding van dit formulier gaan wij voor u aan de slag. Het kan zijn dat we contact opnemen met u betreffende de bestelling. Dit kan bijvoorbeeld zijn wanneer u een andere maat bestelt dan bekend is bij ons in het systeem. 
  Als uw bestelling bij ons binnen komt, zullen wij u een factuur mailen. Wanneer deze voldaan zijn, sturen wij u de schoenen toe.
  Wanneer u in de regio woont, kunt u uw order op komen halen of wij kunnen deze verzenden via PostNL. Hierbij worden verzendkosten à €8,17 gerekend.
Woont u buiten de regio, dan sturen wij u de schoenen toe via PostNL. Hierbij worden verzendkosten à €8,17 gerekend. Deze zal u ook terugvinden op de factuur. U krijgt dan een track&trace code waarmee u uw bestelling kunt volgen. 
Schoenen boven de €100,- worden gratis verzonden.
  U mag een online bestelling binnen 14 dagen retourneren. Na deze 14 dagen is uw aankoop een feit.
Retourneren is op eigen kosten. U vindt bij elke order een retourbon. Vul deze zo volledig mogelijk in en stop deze bij de schoenen. Ook vind u een adres op de retourbon. Deze kunt u overnemen op de doos of afknippen en op de doos plakken.
Retouren kunnen wij enkel accepteren wanneer deze ongedragen en onbeschadigd zijn. Stickers en labels mogen niet uit de schoenen of van de doos verwijderd zijn. Wanneer de schoenen om welke reden dan ook niet meer voldoen aan de voorwaarden, kunnen wij de retour niet accepteren. Schoenen die online besteld zijn kunnen natuurlijk ook in onze winkel retour gebracht worden. Hiervoor moet u uw factuur of bankafschrift kunnen laten zien.

Ons adres is:
Bronkhorst Podo Linéa
Hoogstraat 17
4201 CA Gorinchem

 
BETAALMOGELIJKHEDEN

Nee, dit is op dit moment niet mogelijk.
  Nee, dit is op dit moment (nog) niet mogelijk.