Home    >    Klantenservice    >    Veelgestelde vragen

Veelgestelde Vragen


MATEN:

Om te weten welke schoenmaat u nodig heeft, is het van belang dat u de lengte en breedte van beide voeten weet. Komt u bij ons in de winkel, dan meten wij als eerst uw voeten, zowel in de lengte als in de breedte. Vervolgens kunnen wij aan de hand van onze eigen maattabel zien welke schoen- en/of wijdtemaat u heeft. Wilt u zelf uw voeten opmeten, dan kan dat ook. Hiervoor meet u de lengte en de balomvang van de voet in centimeters in belaste staat.
Weet u niet aan welke Engelse of Europese maat uw schoenmaat gelijk staat? De maattabel kunt u op deze pagina vinden.
  Wij verkopen damesschoenen in maat 3 t/m 9,5 en de wijdtematen E, F, G, H, J,K en M. Herenschoenen verkopen wij in maat 6 t/m 14 in de wijdtematen E, G, H, en K.
 
 

ONDERHOUD:

Het onderhouden van uw schoenen is heel belangrijk als u er zolang mogelijk plezier van wil hebben. Daarom hebben wij hier een speciale pagina aan gewijd. Deze kunt u hier vinden.
 
 

­SERVICE, GARANTIE EN KLACHTEN:

Volgens de wet heeft u altijd recht op een product van goede kwaliteit. In de wet staat dat een product deugdelijk moet zijn. Dit betekent dat de schoenen in onze collectie geen productiefouten mogen bevatten. Blijkt het materiaal ondeugdelijk, of is de schoen niet goed geproduceerd? Dan maakt u aanspraak op garantie.
  Bij het al dan niet verlenen van garantie maken wij onderscheid tussen fabrieksklachten en gebruiksklachten. Fabrieksklachten zijn klachten die zijn ontstaan door een productiefout bij de fabrikant. Gebruiksklachten ontstaan door verkeerd of intensief gebruik en vallen niet onder de fabrieksgarantie.
 
Twijfelt u of een klacht onder de garantie valt? Neem dan contact met ons op of kom langs in onze winkel.
  Een tevreden klant is waar wij voor staan. Bent u ergens niet tevreden over, of dit nu een product betreft of één van onze diensten, vertel het ons dan. Wij doen altijd ons uiterste best om een passende oplossing te bieden. Is er een defect aan een artikel, dan kunt u altijd bij ons langs komen met het betreffende artikel, zodat wij kunnen beoordelen wat de vervolgstappen zullen zijn. Vaak is een probleem direct op te lossen, soms heeft dit wat meer tijd nodig.
 
U kunt uw ontevredenheid en/of klachten melden middels de onderstaande contactgegevens.
 
E-mail:
Stuur een e-mail naar schoenwinkel@bronkbv.nl.
 
Telefoon:
Wij zijn telefonisch bereikbaar op maandag tot en met woensdag én vrijdag van 9:00 – 17:30, op donderdag van 9:00 – 21:00 en zaterdag van 9:00 tot 17:00. Ons telefoonnummer is 0183-631807.
 
Adres:
U kunt uiteraard ook langskomen in onze winkel of schriftelijk beklag doen:
 
Schoenspeciaalzaak Bronkhorst Podo Linéa
Hoogstraat 17
4201 CA Gorinchem
 
 
Heeft u een klacht over (semi-)orthopedische schoenen die voor u in de orthopedie gemaakt zijn? Dan verwijzen wij u graag door naar de pagina ­Klachtprocedure Orthopedie.
 
Bent u tevreden? Dan horen wij dit natuurlijk ook graag of laat het ons weten via Facebook! 
 

RUILEN EN RETOURNEREN:

Ja, dat kan. Als u het artikel in goede staat en met alle geleverde toebehoren, in de originele doos, terug brengt, krijgt u uw geld terug. U kunt er ook voor kiezen om het artikel te ruilen. Voor beide opties moet u de originele kassabon kunnen laten zien.
  Ruilen en/of retourneren kan binnen 8 dagen op vertoon van de originele kassabon, zolang u de schoenen presenteert in de originele doos en met alle geleverde toebehoren.
  Ruilen is altijd een gunst van de winkelier. Over het algemeen ruilen of retourneren wij geen artikelen die gekocht zijn in de uitverkoop, tenzij anders afgesproken met een van onze medewerkers.

 

OPENINGSTIJDEN:

De openingstijden van al onze LOCATIES vindt u HIER.
 
 

PRIVACY EN ALGEMENE VOORWAARDEN

 De privacyverklaring kunt u vinden op deze pagina.
  Elke maand versturen wij per e-mail een nieuwsbrief met daarin het laatste nieuws over onze winkel, onze merken, onze acties en de laatste modetrends. Inschrijven voor de nieuwsbrief kan HIER, of u kunt bij een bezoek aan de winkel aangeven dat u geïnteresseerd bent in het ontvangen van de nieuwsbrief. Ook hebben wij een Facebook- en Instagrampagina waar u regelmatig inspirerende posts kunt vinden. Nieuwsgierig? Volg ons via www.facebook.com/bronkhorstpodolinea en www.instagram.com/bronkhorstpodolinea.
  Helaas is het op dit moment nog niet mogelijk om online schoenen te bestellen. Wel kunt u online kijken of een bepaalde schoen in uw lengte- en/of wijdtemaat op voorraad is. Natuurlijk kunt u altijd contact met ons opnemen om te vragen wat de mogelijkheden zijn om schoenen te bestellen.

 
BETAALMOGELIJKHEDEN

Nee, dit is op dit moment (nog) niet mogelijk.
  Nee, dit is op dit moment (nog) niet mogelijk.